lauantai 29. maaliskuuta 2014

Tallilla siivoilua ja kaikkee;)

Olin tänään Tuulian kaa tallilla siivoilemassa ja tekemässä kaikkee, olin siis tuulialla yötä! Siivosin tintzun tarhan melki kokonaan. Kun tultiin tallille niin laitettiin nopeesti Tintzu kuntoon kun sille tuli läpiratsastaan joku ihminen xD. Kun se ihminen ratsasti Tintzun nii siivosin tarhaa ja ottelin kuvia:), Mulla on huomenna eli sunnuntaina taas Dinan vuokrausta!:), Kirjotan ja laitan kuvii huomisesta päivästä kun ratsastan Dinalla!:), oon siis ollu nyt Tuulialla perjantaista asti yötä ja oon huomiseen asti:), laitan viä vähäsen kuvia kun kuvailin tänään vähän poneja!😂
Kuvaa ennen kun Tintzulla alettiin ratsastaan:)
Tintzu halus syödä tuolii xD 😂
Tintzu taas ilmeili ihanasti<3
Sitten kävin kattoon viä ihanaa Dinaa ja ottaan vähäsen kuvia ja täs pari kuvaa Dinasta❤️😂
Dina se siellä tarhassa vaan löllötti:D
Linssilude<3
Yritystä ny tääki, yritin saada Dinasta kuvaa kun se näyttää kieltänsä:D

-Julia&Dina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti